poniedziałek, 18 listopada 2013

Ślub z Craig'iem!! ;)

Ślub z Craig'iem ma odbyć się prawdopodobnie pod koniec listopada!! Jeszcze nie jest to potwierdzone. Lecz... na Twitterze firma z sukniami ślubnymi dodała twitta o tym, że gratulują Cher zaręczyn i nie mogę doczekać się zobaczenia jej w sukni ślubnej. 
A tutaj TT:


+ kilka zdjęć Cher i Craig'a:




+ zdjęcie pierścionka zaręczynowego Cher:


P.S. Przepraszam za tak długą nie obecność ale miałam karę znaczy dalej mam ale trochę się załagodziła. 

Julaa ;)


2 komentarze:

  1. Ooooo, Bear wychodzi za mąż!!!
    O, jaka podjara *.*
    Mam nadzieję, że to prawda, bo Cher z Craigem idealnie do siebie pasują <3
    Poza tym mam nowy ranking o którym chyba nie wiecie :)
    http://popcrush.com/scotty-mccreery-dominate-popcrush-top-10-video-countdown/
    Tam, po prawej stronie jest jakby tabelka i są do wyboru różne piosenki.
    Jak na razie Cher jest na szóstym miejscu i przegrywa z miażdżącą przewagą ; //
    Pozdrawiam,
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaale nasza Cher wychodzi za mąż<3. Tak jak poprzedniczka uważam, że Cher z Craigem do siebie pasują<3.
    No i oczywiście zagłosowałam na Cher w tym rankingu. Tylko szkoda że przegrywa :/
    xoxo Lessie

    OdpowiedzUsuń