wtorek, 26 listopada 2013

Newsy :)

Tu ja Madziaa, dawno mnie nie było i oficjalnie mam kare do jutra, ale jednak udało mi się znaleźć chwilkę (:

Klika informacji na temat Cher i wogóle :)

1. Cher napisała że miała wczoraj leniwy dzień ;)
2. I robiła zakupy przez internet.
3. Była w niedziele w studio.
4. Nie dawno miała jakąś sesję w NY
5. Cher obecnie nazywa sie CHER MONK ale zostało potwierdzone ze zachowa Imię CHER LLOYD w show biznesie
6.  Już w czwartek najprawdopodobniej usłyszymy nowy singiel Cher!!!
7. Może wkrótce fakty :)
8. Komentujcie proszę bo to naprawdę bardzo motywuje ;)
 9. Na kukiczo.com są fajne koszulki związane z Cher :)
10. Spamujcie polskie strony plotkarskie i radia informacjami o Cher, trzeba zrobić jej większy rozgłos w Polsce
11. W Twist'cie (czy jak to się odmienia) był plakat z Cher. Ale mały  :/ + sory za jakość


Macie kilka zdjęć bo nie chce żeby było tak pusto ;)

Madziaa^^


2 komentarze:

  1. A który singiel? Ogólnie to cieszę się, że Cher w końcu udostępni następny utwór, bo już się nie mogę doczekać <333

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOOOOOO, Bachorki będą miały nowy hymn *.*
    Jejku, jak ja się cieszę, że Cher odnalazła tego jedynego, ale tak dziwnie mi się przyzwyczaić: CHER MONK ;ooo
    Nie uważacie, że dziwnie brzmi ?
    Pozdrowionka,
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń