sobota, 9 listopada 2013

Fakty + kilka info

Były ponad 3 komentarze więc macie fakty ;)


147. Cher powiedziała że nie gra na żadnym instrumencie a by chciała.
148. "Nie boi się i to jest coś co w niej uwielbiam" ~ Cher o Miley Cyrus
149. "myśle że magia już jest w tych piosenkach ale LA Reid kazał mi spróbować włożyć więcej magi w te piosenki, a ja lubie próbować nowe rzeczy"
150. "myśle że LA Reid chodzi o to żebym spróbowała czegoś nowego, żebym zmieniła moją UK
atmosfere na coś wspólnego z US"
151. "wybrałam już zdjęcia do albumu, nawet ułożyłam je w dobrej kolejności, wszystko jest gotowe i czekam tylko aż będe mogła dać to do druku"
152. "lubie mieszać kolory moich pomadek żeby mieć kolor którego nikt inny nie ma, jestem ostrożna co nosze"
153. "myśle że Taylor Swift po prostu bardzo lubi moją piosenke i byłabym głupia gdybym odmówiła jej tego występu"
154. "powód dla którego wybrałam T.I do duetu jest taki że wiedziałam że on rozumie tekst tej piosenki, on nie jest jednym z tych co śpiewają to co mu każą zaśpiewać, on nie jest raperem co śpiewałby tylko o kasie, dziewczynach i samochodach"
155. "Będę robić to co chce robić i jeśli to oznacza że ludzie będą wtykać swoje nosy w mój śmierdzące zachowanie*, to tak będzie"
156. "doszłam do wniosku że w tym biznesie sporo osób mówiło
mi że nie moge robić poszczególnych rzeczy, i wiecie co? nie obchodzi mnie już to"


 Jestem z was dumna Brats i dziękuję za wszystkie wyświetlenia :) 

 

Madziaa^^

1 komentarz:

  1. Chyba pisałam już, jak bardzo uwielbiam fakty <3
    Szkoda, że Cher na niczym nie gra, bo ja widziałabym ją z gitarą elektryczną albo na bębnach *.*
    Smuci mnie, że Cher nie wygra Artist(...) bo nie oszukujmy się, ale straty nie da się nadrobić ; |
    Tak bardzo mi jej szkoda, noo :((
    Pozdrawiam, a fakty są świetne.
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń