środa, 24 lipca 2013

Troszkę newsów ;)

Cześć tutaj Jula, dawno nie wchodziłam na bloga, ale dzisiaj weszłam. ;)
Ok zaczynamy, a więc tak....

Simon Cowell napisał na TT o trasie koncertowej Cher z Fifth Harmony:


Cher i FH również napisały na TT o trasie:


To już pewne!! Nowy album Cher ukaże się we wrześniu i będzie nosił nazwę "I Wish".

Trasa koncertowa zacznie się we wrześniu i będzie odbywała się tylko w Ameryce. 



Bilety na koncert w Phildelphi'i zostały już wykupione!! :D

Oglądaliście już nowy teledysk One Direction do piosenki "Best Song Ever"?
Ja tak. :D

Zayn (Veronica) przypomina trochę Cher :D
Sami się przekonajcie:


Fifth Harmony zaśpiewały Want U Back (acoustic) 




Cher również wypowiedziała się ostatnio o swoim nadchodzącym albumie:


"Mój nowy album będzie bardzo inny, i powiem to że nie będę już księżniczką bubblegum nigdy więcej, dorosłam i będę nosić krótkie spódniczki"- Cher Lloyd

Jeżeli źle przetłumaczyłam piszcie w komentarzach to poprawię. 

Jak na razie to wszytko, jak będzie więcej newsów znajdą się one na blogu. 

Julaa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz