czwartek, 4 lipca 2013

Fakty/newsy

Poniżej kilka newsów/faktów, glównie z TT

1.Cher będzie w Brazylii w dniach 24 i 25 sierpnia i weźmie udział w festiwalu "Radio Disney Mundo Show"

2. "Rozpoznaję, kiedy ludzie są dobrzy i właśnie to zauważyłam w Demi, gdy pierwszy raz ją zobaczyłam." - Cher

3."Po pierwszym spotkaniu z Demi, zaczęłyśmy ze sobą dużo rozmawiać, zaprzyjaźniłyśmy się, a potem zapytała mnie, czy nagram z nią piosenkę.

4. "Najbardziej lubię w sobie zmieniać fryzurę, co zresztą widać, często farbuję moje włosy oraz przycinam, bo szybko mi się nudzą." - Cher

5. "Myślę, że zostanę przy dłuższych włosach na jakiś czas, nic nie będę w nich zmieniać, przynajmniej się postaram." - Cher

6.Nicki Minaj follownęła Cher na TT:)

7.Cher nie lubi The Wanted bo któryś z chłopców powiedział jej coś niemiego

8.Raz odpowiedziała na pytanie dziewczyny z Polski:)

To tyle:)

Madziaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz