czwartek, 11 lipca 2013

Fakty

Fakty są z TT z konta @CherPolska i innych kont o Cher:)

1.Perrie Edwards uważa że Cher jest urocza.
2. "Na wszelki wypadek, zawsze trzeba mieć w zanadrzu nowy utwór, gdyby ktoś Cię o to zapytał." - Cher Lloyd
3. "Prawdziwa ja to ta, która przyszła na przesłuchanie, w potarganych jeansach i nieco zaniedbanych włosach." - Cher Lloyd
4. "Wcześniej ludzi nie chcieli mnie słuchać czułam się z tym bardzo źle." ~ Cher Lloyd
5. Cher kocha piosenkę Justin'a Bieber'a "Boyfriend"
6. "Moja rodzina ma romskie korzenie, więc jestem Cyganką" - Cher
7.  Cher ma na palcu tatuaż który mówi "SHH". Rihanna też ma taki
8.Cher opisuje swoją płytę jako "szafa grająca" ponieważ żadna piosenka nie brzmi tak samo
9. Bardzo prawdopodobne że będzie teledysk do 'It's all good'
10. Cher bardzo nie lubi kiedy porównuję się ją z Cheryl Cole


Za chwilę pojawią się one w zakładce Fakty o Cher:)


Madzia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz