wtorek, 9 kwietnia 2013

Pink Diamond

Jak pewnie wielu z was wie, Cher prezentowała sygnowane własnym nazwiskiem perfumy Pink Diamond.
Perfumy były dostępne od 24 sierpnia 2012r. przez dwa tygodnie:( Tak więc teoretycznie nie dostaniemy ich dzisiaj:(
#zapach jest (był) dostępny w 50 ml.

Przepraszam, że dodaje ten post teraz ale po prostu dopiero niedawno się o tym dowiedziałam.

Pod tym linkiem znajdziecie filmik, o owych perfumach:)
KLIK 

Foto:



















NWM jak wy ale ja strasznie chciałabym mieć te perfumy:)
-------------------------------------------------
Jak pewnie zauważyliście (tak to chyba moje ulubione zdanie:D) dodaje dzisiaj już któryś post. Wiem że to troche dziwne bo czasem nic nie dodaje, ale dzisiaj mam czas i dostęp do kompa, więc chciałabym to wykorzystać. No i po prostu mam dzisiaj coś w style 'weny':))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz