czwartek, 14 marca 2013

O mnie

Najpierw coś o mnie.
Mam 13 lat, we wrześniu idę do gimnazjum. Tak wiem że 13 to nie dużo ale mam nadzieję że dam radę prowadzić bloga.
Dobra, teraz fakty
1.Oprócz Cher słucham One Direction, Demi Lovato, Becky G i Little Mix
2.Lubię piosenki Nicki Minaj
3.Mój ulubiony kolor to niebieski
4.Z 1D najbardziej lubię Louisa, a z LM Jade
5.Jeszcze nie miałam chłopaka, chyba to dlatego że wątpie żebym była na niego gotowa
6.W klasie uczę się najlepiej i dzieci czasem mówią do mnie 'kujon' - ale spoko z czasem można się przyzwyczaić:)
7.Nie specjalnie lubię swój wygląd:/
8.Chciała bym zamieszkać w Londynie
9.Jem dużo słodyczy ale mimo to jestem szczupła
10. Ulubione seriale to Violetta i Tajemnice Domu Anubisa:)
To tyle.


1 komentarz:

  1. Ja też z 1D naj lubię Louisa a z LM Jade i mój ulu serial to Violetta... dziwne

    OdpowiedzUsuń