niedziela, 31 marca 2013

Fakty;)

Sorki, że mnie nie było, ale jak to święta, w przypadku mojej rodziny, tylko chodzimy do kościoła i jeździmy po rodzinie. Drugi powód to brak w sieci jakich kolwiek newsów:(

Nie znalazłam nic więc przesyłam tylko kilka faktów





1. W przesłuchaniach do X-Factor miała numer 62356.
2. Gdy Matt Cardle zapytał się jej który z chłopaków z 1D najlepiej całuje, nie odpowiedziała mu i od tamtego czasy z nim nie rozmawia :D
3. Na dzień ojca kupiła mu samochód.
4. Nie lubi swoich zębów.
5. Chciałaby kiedyś zobaczyć ducha.
6. Po angielsku "Brat" oznacza "bachor". Kiedyś Cher wytłumaczyła to w jednym z wywiadów.
7. Piosenka "Beautiful People" jest dla niej bardzo ważna.
8. Nie lubi imprezowac zbyt często.
9. Cheryl Cle podarowała jej 370 par butów. <wow!>
10. Urodziła się dzień po Georgu Shelley'u z Union J.






2 komentarze:

  1. Cześć. Mogła byś dodać notkę albo post czy jak to tam się nazywa o 1D i Cher. Chodzi mi o to co ich łączy, co o sb mówią itd. Jak dodasz będę bardzo ale to bardzo wdzięczna. :D

    OdpowiedzUsuń