niedziela, 27 października 2013

Przesunięcie premiery 'Sorry I'm Late'

Premiera płyty została przesunięta, ponieważ Cher nie jest zadowolona z piosenek, uważa, ze nie są 'do końca jej'. LA Reid ustali dzień w którym płyta zostanie wydana. Cher jest bardzo zniecierpliwiona i jest jej przykro, ze musi przekładać premierę 'Sorry I'm Late'

"nie jestem w 100% zadowolana z tego albumu i czuje że musze wrócić do studia i zmienić te piosenki by były bardziej MOJE.
Musze dać im troche mojego blasku i jak będę zadowolona albumu wtedy ludzie będą mogli go zobaczyć "

"nie moge jeszcze nic powiedzieć o albumie bo czekam aż LA Reid poda mi dzień, wszystko jest gotowe, gościu musi sie pośpieszyć"

"wybrałam już zdjęcia do albumu, nawet ułożyłam je w dobrej kolejności, wszystko jest gotowe i czekam tylko aż będę mogła dać to do druku"

Link do wywiadu 
Link do wywiadu 

Cherry 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz