środa, 23 października 2013

Info ;)

Hej właśnie zdobyłam pare informacji o Cher ;)
1.Wystąpiła wczoraj w programie M Magazine ---->Klik
2.Nowe zdjęcie Cher i Victorii Justice:


Bezpośredni odnośnik do obrazka
3.,,Nienawidzę czasopism.Patrzę,a to mnie przygnębia''-Cher o czasopismach w wywiadzie dla 92.3 NY-stacja radiowa
4.Lorde odpowiedziała na komentarz Cher:





















R:Czy natknęłaś się na kontrowersje spowodowane przez komentarz brytyjskiej piosenkarki Cher Lloyd?
L:Ja ignoruję to w ten sposób,że nie celowo obraziłam inne kobiety,ale ona może powiedzieć,co ona o tym myśli.Czuje się pasjonatem kończąc pozytywne przesłanie,zwłaszcza dla młodego pokolenia,o tym,jak kobiety powinny być traktowane.A większość piosenkarek pop nie pomaga mi tego zrobić.

Znalazłam też zdjęcie Cher z 2011-2013 jest to porównanie jak od tamtego czasu się zmieniła:


















Nie do porównania!Wywiad przetłumaczyłam sama,więc przepraszam jak są jakieś błędy.Wpadłam na pomysł,aby zrobić zakładkę z tekstami piosenek Cher i od razu z ich tłumaczeniem.Co o tym myślicie?




Ana <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz