poniedziałek, 16 września 2013

Fakty:)

131. "Wszystko w tej trasie jest dla mnie, nigdy czegoś takiego nie miałam. Jestem szczęśliwa" ~ Cher
132. "Dziewczyny są szalone i niesamowicie słodkie" ~ Cher o Fifth Harmony
133. "Ciągle myślę że to nie moje show, jak się tu dostałam? Wszystko jest moje. Moja scena, moje światła, muzyka" ~ Cher i trasie I Wish
134.  "Trasa idzie świetnie, ale jestem trochę zdenerwowana bo nigdy nie miałam trasy koncertowej w US"
135. Co się stało że rzuciłaś w nauczyciela krzesłem? Cher: Byłam poniżana.
136.  "Zdecydowałyśmy z Demi że zrobimy razem a jedynym sposobem było rozmawianie na Skype w studio" ~ Cher Lloyd
137. "Demi jest osobą która lubi dużo wiedzieć, dużo rozmawiamy nawet o osobistych rzeczach i to bardzo miłe" 

Przepraszam że tak mało, ale na tą chwilę tylko tyle znalazłam

Madziaa^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz