piątek, 13 września 2013

Dziękuję ;)

Tu ja Madziaa, ostatnio mam karę i nie mogę pisać nic, ale dzisiaj udało mi się dostać komputer :D

Dzisiaj blog kończy 6 miesięcy :D

Chciałam (w imieniu moim i Juli) podziękować za każde wejście, każdy miły komentarz motywujący nas do dalszego pisania:) Dziękuję że wkładacie się w bloga i jesteście tu z nami:) Dziękuję też bardzoo Juli że jest ze mną i mi pomaga Ale szczególnie dziękuje za 158 komentarzy i 9773 wyświetlenia :)

Jak 13 marca założyłam tego bloga nie wierzyłam że dojdę tutaj, że nie usunę czy zawiesze bloga:)

Przypominam że dalej możecie zgłaszać się na redaktorkę:)

Jeszcze jedno:) Z tej okazji założe ask'a jak znajdę chwilę i postaram się zrobić zakładkę "O naszym Blogu" xD


Zdjęcie Cher z dedykiem dla was wszystkich :*



Kocham Was :*** 
Madziaaa 

1 komentarz:

  1. No, gratuluję !
    Super Wam idzie, naprawdę Was podziwiam ;*
    I życzę dalszych sukcesów ^^
    Pozdrawiam,
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń