niedziela, 23 czerwca 2013

Cytaty:)

Poniżej kilka fajnych, nowych cytatów z życia Cher:)

Miłego czytania

"Uważam, że kobiety są o wiele lepsze, niż mężczyźni i są o wiele bardziej zdolne do wykonywania różnych rzeczy."

 "To niesamowite, do czego jest zdolne kobiece ciało. Cieszę się, że jestem kobietą."

"W szkole zawsze byłam pierwszą osobą, do której zwracał się nauczyciel, gdy działo się coś złego." 

"Z mojego punktu widzenia, nie ma podziałów między moimi fanami, więc to byłoby bardzo złe, gdybym ich porównywała."

 D: "Fani z UK czy US?" Cher: "Nie mogę ich porównywać! Dla mnie wszyscy fani są tak samo ważni."

 "Raz na M&G, podeszła do mnie fanka i zaczęła szczypać mnie w ramię, aby sprawdzić, czy jestem prawdziwa." 

D: "W jaki sposób twój fan może zostać zauważony przez Ciebie na TT?" Cher: "Jego tweet musi być szalony lub bardzo zabawny."

"Między mną, a Demi jest naprawdę bardzo dobra znajomość. Demi jest osobą z którą mogę się identyfikować. Jest pozytywna i silna." 

Dziennikarz: "Ulubiona osoba (z branży), którą spotkałaś?" Cher: "Demi Lovato."

 "Jeszcze kilka lat temu słuchałam jego muzyki, a teraz nagrałam z nim piosenkę!" - Cher o Ne-Yo

 "Kiedyś przed pójściem do szkoły, siedząc przed lustrem, tworzyłam swoje wersje jego piosenek." - Cher Lloyd o Ne-Yo

 "Ne-Yo jest wspaniałą osobą. Jest spokojny, skromny, radosny i bardzo pozytywny." - Cher Lloyd

 "Gdy się obok niego stoi, czuć dobre wibracje, które od niego pochodzą." - Cher o Ne-Yo


Wrzucę te cytaty do zakładki 'Fakty"

Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz