środa, 12 czerwca 2013

Cher o nowym albumie!

Poniżej kilka cytatów Cher o jej nowym albumie:)


"Nowy album dokladnie pokazuję kim teraz jestem"

 "Tym albumem mogę dotrzeć do szerszej publiczności. Dumnie mogę powiedzieć ze nie jestem małą księżniczką"

 "Czuję że dorosłam i wiele sie nauczyłam od ostatniego albumu. Ten nowy jest bardziej dojrzalszy"

"Jestem trochę przez to zdenerwowana i boje się jaka będzie reakcja ludzi"
 
"To będzie interesujące, zobaczyć, jak rożne kraję go przyjmą" 

 "Album jest prawie skończony i wydany będzie na całym świecie, więc każdy będzie mógł go uzyskac w tym samym czasie" 



i inne cytaty
"Wspaniale było pojechać do USA gdzie ludzie nie ocenialni mnie po programie telewizyjnym w ktorym miałam 16 lat"

 "[w USA] oceniają to ze potrafie śpiewać i moją osobowość teraz. Myslę że to jest super"

 "Jestem uparta i mam wiele rzeczy do powiedzenia" 



Dzisiaj to już dzisiaj trzeci post na blogu i mam nadzięję że jakoś nadrobiłam ten brak newsów:)

Madziaa

5 komentarzy:

  1. super! nie moge sie doczekać:P

    OdpowiedzUsuń
  2. znasz może jeszcze jakieś blogi o Cher?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o takie aktywne to jedynie zagraniczne :/
      ~M~

      Usuń
  3. kiedy będą nowe zakładki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiadomo, ale postaramy się zrobić je przed wakacjami:) Zakładka z faktami już powtaje:)
      ~M~

      Usuń