sobota, 26 lipca 2014

Smutna informacja

Niestety mam bardzo przykrą informację, mianowicie Cher nie wystąpi w Polsce. 

Okazało sie, że zostaliśmy bestialsko oszukani przez Platinum Concert, a managerowie naszej idolki nie planują jak na razie koncertu w naszym kraju.

potwierdzenie na oficjalnej stronie Cher na facebooku:


odpowiedź od kierowniczki managmentu Cher (Logan Media Entertaiment) (via. https://www.facebook.com/CherLloydPoland/photos/a.346474378707411.78913.345675412120641/777152222306289/?type=1&theater)


Chciałabym przeprosić, że piszę to tak późno, ale kiedy się dowiedziałam po prostu zabrakło mi słów.Platinum Concert zabawiło naszym kosztem, tym samym niszcząc moje (jak i zapewne wielu innych Brats) marzenia o zobaczeniu i usłyszeniu Cher w Polsce. Jest mi bardzo przykro i dużo dzisiaj płakałam z tego powodu, pomimo że mam 17 lat poczułam sie jak mała dziewczynka, której pomachano przed nosem nowym pluszakiem, po czym go spalono. Jestem wstrząśnięta tym jak ludzie mogą być okrutni i jak łatwo przychodzi im niszczenie marzeń innych :c Wybaczcie mi także, że wprowadzałam was w błąd odnośnie koncertu, ale jak widzicie sama tkwiłam w tym kłamstwie tak jak wy

(załamana) Cherry 

5 komentarzy:

  1. T_T
    jak oni mogli... Brak mi słów :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże ja ryczę! Jestem załamana! Od kiedy dowiedziałam się że Cher wystąpi w Polsce cały czas mówiłam o tym mojej mamie oraz prosiłam aby się zgodziła. Zgodziła się i powiedziała że kupi mi bilet w sierpniu. A teraz, po prostu płaczę ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest chore, nie wiem jak można coś takiego zrobić. Nie do opisania co poczułam, tymbardziej że rodzice już się zgodzili. Mam nadzieję, że ci idioci za to zapłacą.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.gazetawroclawska.pl/plebiscyt/555,kto-powinien-wystapic-na-stadionie-wroclaw-w-2015-roku-glosuj,id,t.html to strona na której można głosować na Cher aby wystąpiła w 2015 na stadionie we Wrocławiu. Tylko najpierw trzeba ją zgłosić. Mam nadzieję że napiszcie o tym na blogu. Z góry dziękuję.

    ~ Kath

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego?! Ale świnie! Cher to moja idolka, uwielbiam ją całym sercem. Miałam szanse ją zobaczyć, a teraz moje marzenia zostały zniszczone :(

    OdpowiedzUsuń