czwartek, 13 marca 2014

Urodzinki :)

A więc dokładnie rok temu założyłam tego bloga :)

To była moja pierwsza stronka, byłam taka nie doświadczona, hehe :)

A więc ...

Chcę z całego serduszka podziękować każdej osobie która tu wchodzi, za wszystkie 23 853 wyświetleń, za każdy komentarz, a jest ich w tej chwili 317, za każdego posta napisanego przez pomagające mi adminki - Julę, Cherry i Anę :) 

Cieszę się że mogę prowadzić tego bloga i że takie niesamowite osoby, którymi jesteście wy, wchodzą tu codziennie :) 

Kocham Was mocno ♥

Przez ten okrągły rok napisaliśmy 404 posty :)
Nasz blog był wyświetlany w takich krajach jak :

Polska
Stany Zjednoczone

Rosja

Niemcy

Kenia

Ukraina

Holandia

Wielka Brytania

Serbia

Francja

i wiele innych :)

Post który był najczęściej wyświetlany - KLIK

Dodałabym jeszcze z okazji tego stare szablony, ale niestety nie mam screenów :(

Nie wiem co jeszcze tu napisać ;)

Zaraz będzie notka zdjęcie/ newsy itp :)

KOCHAM WAS MOCNO SIOSTRZYCZKI <3

śliczne zdjęcia Cher :)

 Madziaa^^

2 komentarze:

  1. Congrats Madzia !
    Prowadzenie takiego bloga to duży obowiązek, ja sama nie radzę sobie z nawałem pracy, więc Ciebie podziwiam :oo
    Nie zapominam również o Julii, Cherry i Ani (nie wiem, jak dokładnie się odmienia), bo są częścią tego bloga.
    Więc życzę Wam dalszych sukcesów, aby blog zyskiwał na popularności, żeby udało Wam się pogodzić naukę i obowiązki ze stroną i wszystkiego, czego tam sobie życzycie <3

    I życzę Nam jeszcze jutrzejszego sukcesu na TT ;)

    Całusy,
    Ta Klaudia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Blog jest naprawdę wspaniały i odwalacie wszystkie wspaniałą robotę. Podziwiam Was za to bardzo, bardzo.
    Życzę Wam samych bloggerskich sukcesów, aby blog był coraz popularniejszy i czego tam jeszcze chcecie ;)
    Jestem dumna, że mam takie wspaniałe siostrzyczki :') Kocham Was z całego serduszka <3<3<3

    OdpowiedzUsuń