środa, 11 grudnia 2013

Tu ja Madzia...

Pisze taki nietypowy post, bo dzisiejsza data jest dla mnie szczególnie ważna :)

Dzisiaj mija dokładnie rok od kąd jestem Brat :D
No może na początku nie było to jeszcze bycie Brat, ale chodzi o to, że dokładnie ROK temu pierwszy raz zobaczyłam Want u back:)

No więc, że to blog poświęcony Cher, chyba mogę Wam opowiedzieć jak to było :)

Wcześniej nie znałam Cher, zdarzyło mi się ją widzieć w gazecie. No więc po pewnym czasie, moją uwagę (nie wiem dlaczego, heh;)) przyciągło zdjęcie Cher, przy jakimś artykule o modzie na tatuaże ;) ze zwykłej ciekawości wpisałam jej imię ta Youtube :) Zobaczyłam Want u back, no i jakoś tak stwierdziłam, że jest OK. Potem puściłam With ur love, okazało się że słyszałam gdzieś to wcześniej :) No i potem zaczęłam puszczać inne jej piosenki i po ok. 2 godzinach, zadzwoniłam do cioci, że chce jej płytę na święta :))
Pamiętam, jak potem cały czas chodziłam nucąc Want u back, heh:)
Pamiętam, też jak pierwszy raz przeczytałam, że Cher powiedziała o Brats że są niesmowite, czy coś w tym stylu, no zastanawiałam się co to są te 'Brats' :D



Ta data jest taka szczególnie ważna, bo do innych fandomów to 'wchodziłam' przez jakiś długi okres, poznawałam piosenki, i w ogóle, a Cher to od razu chciałam płytę :)


Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, a jeśli tak to przepraszam ;)

Madziaa ^^

1 komentarz:

  1. To super. Ją będę obchodziła swoje pierwsze urodziny w marcu :) podobnie jak ty też mi się spodobały jej piosenki od razu. Tylko ją zaczęłam od superhero<3

    OdpowiedzUsuń