sobota, 10 sierpnia 2013

Kilka informacji :) + kilka newsów :)

Tu Madzia:) Wróciłam już z wakacji, więc będę mogła normalnie dodawać posty i wogóle, Tam w gdzie byłam w górach był strasznie wolny internet i nie prawie nie miałam do was dostępu :/


Teraz kilka informacji o Cher:) Niewiele ale coś tam znalazłam:)

Głosujemy na Cher!!! Na razie niestety przegrywa z Little Mix i One Direction:/ - KLIK

Magazyn Twist z okazji 20. urodzin Cher opublikował 20 ulubionych stylizacji. Zagłosujcie - KLIK

Mash-Up piosenek artystów z X Factora, na którym pojawia się Swagger Jagger - KLIK

Reklama trasy Cher (sory ale chwilowo nie mogę dodać zdjęcia) - KLIK

Bilety na trase "I Wish" w NY, Filadelfii, Montrealu, Toronto, Chicago, San Fransisco, LA i Cleveland są już wyprzedane.

Madzia;)


3 komentarze:

  1. Uwielbiam Waszego bloga <3
    Kurcze, te wszystkie notki są tak świeże, naprawdę ^^
    Gdybyście mogły, zajrzyjcie do zakładki X Factor, tak odrobinę Was skrytykowałam :/
    Jeśli chcecie, usuńcie tamten komentarz, ale błagam Was!
    Poprawcie te błędy, są naprawdę istotne.
    Pozdrawiam,
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej ;]]
    Jak wiecie, albo nie wiecie na stronie PopCrush pojawiły się nowe rankingi.
    W jednym z nic pojawia się nasza Cher z sesją dla Inked!
    Tutaj jest link, proszę udostępnijcie go!
    http://popcrush.com/best-of-summer-2013-vote-now/?trending
    Właśnie...
    Mogłybyście stworzyć zakładkę typu `Głosujemy na Cher` i tam mogłybyście zamieszczać różne linki ^^
    Nie wiem, taki mój pomysł.
    Pozdrawiam,
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysł. Jak znajdę chwilę to zrobię:)

      Usuń